ez az egyik legrégebbi versem, szóval úgy olvassátok :)
ez meg egy régi kép rólam->:$


Este van, a hold is látszik,
A vízen, a tükörképe játszik,
Szeretlek, de téged nem érdekel,
Az ajtóm előtt, egy alak térdepel,
Levelet hozott, egy fekete borítékba,
Az áll rajta: Neked ajándékba,
Egy temetési papír, melyet szorongva figyelek,
Utóiratként: Én mindig is szerettelek.

Hát mégis érdekelte, csak én voltam önfejű,
Makacs voltam, egy igazi szar tetű,
De elhunytál, és véget ért az álom,
Hogy nem mondtam el, utólag is bánom,

A temetéseden, összeszorul a szívem,
A papírt mit küldtél, darabokra téptem,
Nem számít már semmi, Összedőlt a lelkem,
Elmúlt minden, amit idáig tettem,
Lefekszem este, és csak rád gondolok,
És csak azt kérdezem.. Miféle alak vagyok?

Nem fogtalak erősen, és elengedtelek,
Hibás vagyok, mert mindig féltettelek,
Szörnyű ember vagyok, mert nem értettelek,
Szart se értem a bajban, mégis éltettetek,
Nem vagyok én ember, csupán csak egy senki,
Unalmas így az élet, nem boldogít semmi,

Talán öngyilkos leszek, vagy egy rohadt bűnöző,
De magányos maradok, és nem leszek önző,
Hiányzol szerelmem, miért hagytál el?
Szeretlek, de ez senkit sem érdekel..

Könnyeimre lépek, és a vér szag eltaszít,
A romlott külsőm, lassan elpusztít..
Egész nap fekszek, és lassan sorvadok,
Eltűnők én is, itt többet nem maradok..

Mennybe jutok talán, vagy engem a pokol vár?
Elkell jutnom hozzád, nem bírom tovább már,
Elakarom mondani, mennyire szeretlek,
De sajnos nekem, nem pelyhesek e fellegek..

A pokolra jutottam, mely igazságos kín,
Fekete és píros, csupán ennyi szín,
Becsukom a szemem és elképzellek még egyszer,
Elkellet volna mondanom, Talán ez lett volna a gyógyszer..

Elhunytunk végül és véget ér a nap,
A dalnak is vége, Melyet felmond majd a pap,
Együttes temetés, mégis máshová lyukadunk,
Hát élj boldogan, ez lesz az utolsó napunk!

11 megjegyzés:

Hú és hú és hú.
Ez a vers most igazán sziven talált, valószínű a mai dátum miatt, és főleg az öngyilkosság, és a szerelem miatti öngyilkosság miatt...rengetegszer fenyeget egy buta, hogy megöli magát, és akkor 1-1 pillangó meghal bennem.
Elsírtam magam a végére. Csodás vers:$

Miért mi van ma? A fenyegetésre nem tudok mit írni, az nem jó dolog:S
:) köszönöm szépen:)

Ma egy éve hátőőő...megkiséreltem az ö.gy-t:/
Amit mai fejjel bánok, dehát visszamenni az időben nem tudok:/S

jaaa, te butus! :D de legalább bánod :)

Hát igen, nem sok értelme volt...:/ Jaja szeretek élni (legtöbbször):)

Mondd csak, önéletrajti ihletésű a vers? Mi ihletett ilyesmire?

Hmm, ez a vers igazából akkor készült, amikor még régen "depressziós" voltam, bár helyesebb lenne azt mondani nagyon szomorú, és ebbe a versbe úgy keveredik az érzésem és a fantázia, szerencsére ilyen nem történt meg, mármint a halál eset, de ez a szomorúság meg volt bennem, szóval elég kesze-kusza én tudom, de így jött ki. Mi ihletett? A fantáziám. Tudom, hogy valakinek már volt ilyen, még ha nem is pont 100% ilyen, de remélem nem bolygattam ezzel senki lelkét annyira:$ Szóval a fantáziám és a szomorúságom miatt tudok ilyeneket írni. :)

Értem. Nos, akkor tartsd meg jó szokásod és írj hasonlókat. Ha nem haragszol, nem mondom, hogy a verseid tökéletesek.. elég kritikus vagyok (főleg ilyen téren) -kérdezd csak Patrickot.. de látok benned fantáziát.. sőt, mi több, tehetséget. Remélem még sok dolgot tapasztalsz meg életedben, amit versbe foglalhatsz. No nem búskomorságra gondoltam.. de élményekre, amik megihlethetnek ;)

Tudom, hogy nem tökéletesek :) Ezt én is nagyon sokszor mondom:) És örülök annak, hogy ennek ellenére, nagyon sok embernek tetszik, és unszol, hogy írj még-még, szóval ezért is érdemes írni:) és köszönöm a véleményed ^^
Hidd el, nagyon sok verset fogsz még tőlem látni :) és ígérem hozok majd boldog verseket is;)

Teljesen mindegy a vers hangulata, vagy témája. A lényeg, hogy szívből írj, ne kényszer hatására. Őszintén, mint a fenti versedben is.
Sajnos nekem fikarcnyi tehetség sem adatott meg a versíráshoz, de helyette kaptam érdeklődést mások versei iránt.. (jelenleg) a te verseid (is)érdekelnek. Érzem, hogy közeleg a gondolat, ami egyszer érettségi tétellé, vagy az egyik kedvencemmé tehet ;)

:)

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók