Figyelj rám, figyelj rám csak még egyszer
Figyelj rám..Mert nem mondom el kétszer
Kérlek, tedd meg ezt most értem
Tedd meg ezt most azért mert kértem

Az a helyzet, hogy a szívem nem dobog
Mert a lelkemmel együtt más dolog
Ami izgatja őket, főleg..
Hogy most nem vagyok veled

Nézd, van egy dolog, amit nem értek
Hiába, mindig rossz helyre néztek
Mert én itt vagyok, és nektek ugatok
Értsétek meg, ezek fontos mondatok

Kavarog bennem, a sok érzelem
Ritka szar, ez a kényszer szerelem
Inkább megkérlek, hogy végezz velem
És inkább ne hazudj, hogy szeretsz engem

Kívánom a tested, de nem érdekel
Mindenki azt kapja, amit megérdemel
Végül is, ez így lesz jó
Ho-ho-ho Mondja Télapó

Öreg bácsi, de hogy jön ide?
Kanyarodjunk vissza az elejére
Azt akarom, hogy hagyjál békén
És happy end legyen az egész végén

Ezzel a történet, azt hiszem lezárul
Nem lesz olyan ember, ki majd engem elárul
Becsülöm a szépet, becsülöm az értéket
Figyelj rám..Mert most vetek véget!

2 megjegyzés:

Ne vessél véget semminek drága barátom:)
Ez a véres kép meg nagyon ott van...:S:D

:D:D:D:D köszönöm :D

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók