Sziasztok!


Mivel ez egy vers oldal, és leginkább az én verseimmel foglalkozik, ezért már ki is derült rólam egy dolog: Érzékeny. Azaz, érzékeny típus vagyok. Az oldal azért jött létre, mert a környezetemben, sok mindenki rágta a fülem, hogy publikáljam a verseim (bár nem nagyon értem, ezeket miért kéne publikálni..) és híreszteljem, stb-stb... Magamról még annyit, hogy nem képviselek semmilyen stílust, magamat adom, szeretek hülyéskedni, ökörködni, őszinte vagyok, és szeretem a női nem szépséget, és titokzatosságát. Remélem tetszeni fog az oldal, és sok olyan olvasó fog erre járni, aki megtalálja önmagát a verseimben, vagy csak épp az aktuális hangulata kapcsolódik valamelyik versemhez. Még annyit tudni kell, hogy több a komor, sötét, depressziós vers, de mindenkit megnyugtatok, én egy életvidám fiú vagyok!

Na Helló:)



1 megjegyzés:

Szilya! Akik mondták neked, hogy a verseidet publikálni kéne, nem tévedtek, és tényleg jó ötlet volt. Nagyon szépeket irsz és tehetséges vagy=D egyszerűen imádlak ^^

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók