Sziasztok! :)

Hát, mint látjátok, ez a rovat rólam fog szólni. Viszont nem arról fogok írni, mit csináltam ma, meg hogy általában mit csinálok egy nap, hanem inkább arról miről mit gondolok és hogy mit érzek! Persze lehet azért pár sorban írok arról, hogy mit csinálok, de nem az lesz előtérben.

Elsőnek, azért leírom a mai napom. Igazából nem sok minden történt, szokásosan, mint minden reggel, anya bejött és felkeltett. Ami számomra fura, hogy már 11éve az ő hangjára kelek.. Nem mindennapi az ilyen szerintem. Megint lekéstem a buszt, aztán sétálhattam ki a hévhez, ami csak azért jó, mert szarrá fagytam.. Beértem a suliba és amíg benn voltam körülbelül semmi se történt, így örülök, hogy vége már.

Na ennyi elég is az életemből :D

Ha úgy gondolod, hogy megosztod velem, hogy mit gondolsz a télről, szívesen elolvasnám a megjegyzésbe, és még válaszolnék is rá:)

Na további szép napot mindenkinek! Később felkerül a következő vers, és a bölcsesség:)

Risu

3 megjegyzés:

Én szeretem a telet, de csak akkor, ha van sok hó, lehet szánkózni, csúszkálni, szeretem a karácsonyt is:)
Ma is és tegnap is voltam szánkózni. Baromi jó volt, kocsival húztak minket. Tegnap jól bírtam, esés nélkül, ma a huppanóknál 3szor lezakoztam:D Vicces volt:D

Én nem szoktam ilyeneket:)

Én igen, meg ennél még ezerszer gyerekesebb dolgokat is:D (De azért komoly is tudok lenni, ha kell)

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók