ez egy kicsit magán jellegű vers, de közzé teszem.

Kicsi voltam, és mindig felnéztem rád
Fölöslegesen sose járattad a szád
Mindig kedves voltál velem
És a kedvencem főzted nekem

Ritkán látogattunk meg, amit sajnálok
De elmentél, én meg még mindig te rád várok
Az almás pite amit csináltál, sose felejtem el
De előtte megkínáltál, finom madár tejjel

Boldog voltál, pedig szívedet sok kín nyomta
De az arcod tökéletesen eltitkolta
Boldog voltál, pedig nagyon beteg
Annyi mondandóm lenne..rengeteg

Elképzellek megint, több milliomodszórra
Bárcsak ebben az életben térnél nyugovóra
De elhagytál, nagyon fiatalon
Hogy nem mondtam szeretlek, nagyon bánom

Kedves ember voltál, ki sokat tett értem
Régen mindig is attól féltem
Ami be is következett nem sokkal
Remélem a mennyország kedveskedik virágokkal

Én is adnék sokat, mert nagyon szeretlek
A szívemben élsz, soha nem feledlek
Ennyi év után is, rettentően hiányzol
Szeretsz még.. én tudom jól

Isten nyugosztaljon!


7 megjegyzés:

ez nagyon szép vers
be könnyeztem mert nekem is meghalt az egyik nagymamám

köszönöm szépen
részvétem akkor!

elég ritka hogy versen be könnyezek de most megtörtént...nagyon szép vers

köszönöm szépen :) ezen én is könnyeztem mikor írtam

ez szép tesó :)

köszi ^^

Nekem a dédim halt meg, áprilisban...és azóta is rengeteget gondolok rá, nagyon hiányzik Nekem:$ Sokszor érzem úgy, hogy nem mutattam ki eléggé, hogy mennyire szeretem.
Nagyon megható vers:)

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók