Megvalósult bennem
Mind az amit kéne tennem
Nagy levegőt vettem
És elkezdtem...

Gyerekként még hülye voltam
Nem törődtem semmivel
S ha egy szót is szóltam
Beérték ennyivel

Most imádkoznom kell
Hogy meghallgassanak
Mi mozdulhatott el?
Mi értelme így a világnak?

Üvöltöm ezerszer!
Ez ne menjen el a füled mellett..
Suttogom egyszer!
Ez a pillanat kellett..

Ráébredtem arra
Mi köt minket össze
Nem jöttem zavarba
Szívünket megkösse

Egy érzés.. mely pecsétként szolgál
Egy csók.. feledni próbál
Múltamba merengő kicsi kis tekintet
A szememen át, a világba tekintett

Mit látott.. azt én sem tudom
Azóta mindenkinek, folyton hazudom
Jól vagyok köszönöm, de miért is érdekel?
Nem vagyok az, ki érted most letérdepel..

3 megjegyzés:

Nekem ne hazudj pls:) Ha nem vagy jól akk mond azt.
És megdumáljuk, lehet, pszihómókus leszekxD
Örülök, hogy Risu verset olvashattam végre:)

:D:D ez is csak a versben van hogy hazudok, bár szoktam mondani h jól vok amikor nem is vagyok :D

Tudom;)

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók