Nem vagyok ember, s nem vagyok állat
Nem vagyok...Telitalálat

Nem vagyok élet, s nem vagyok halál
Nem vagyok az, kire az élet rá talál

Nem vagyok asztal, s nem vagyok szék
Nem vagyok csúnya, s nem vagyok szép
Nem vagyok kör, s nem vagyok négyzet
Nem vagyok csalódás s más milyen érzet

Nem vagyok palota, s nem vagyok panel
Bennem a remény, utoljára hal el
Nem vagyok Görbe, s nem vagyok egyenes
Nem vagyok alkohol, így hát nem vagyok feles

Nem vagyok étel, s nem vagyok ital
Nem vagyok polgár mesteri hivatal
Nem vagyok bárány, s nem vagyok himlő
Nem vagyok darkos, s nem vagyok hívő

Nem vagyok lovag, s nem vagyok tapló
Nem vagyok titok, s nem vagyok napló
Nem vagyok olcsó, s nem vagyok drága
Nem vagyok Berlin, s nem vagyok Prága

Nem vagyok keserű, s nem vagyok édes
Nem vagyok cukor, s nem vagyok mézes
Nem vagyok hónap, s nem vagyok év
Nem vagyok metró, s nem vagyok hév

Nem vagyok dal, s nem vagyok szöveg
Nem vagyok fal, s nem vagyok üveg
Nem vagyok szerda, s nem vagyok péntek
Tudom, hogy nem sokat érek

Nem vagyok András, s nem vagyok Gábor
Nem vagyok osztály, s nem vagyok tábor
Nem vagyok tél, s nem vagyok nyár
Nem vagyok nyelv, s nem vagyok nyál

Nem vagyok román, s nem vagyok náci
Nem vagyok szolnoki, s nem vagyok váci
Nem vagyok Orosz, s nem vagyok Ukrán
Nem nézek szépen, s nem nézek furán

Nem vagyok urna, s nem vagyok koporsó
Nem vagyok retek, s nem vagyok borsó
Nem vagyok levegő, s nem vagyok bolygó
Nem vagyok ide-oda bolyongó

Nem vagyok senki, s nem vagyok minden
Nem vagyok az érett felnőtti szinten
Nem vagyok torok, mely most sűrűn kiált
Nem vagyok az, ki mellet mindenki kiállt

Nem vagyok az, kit megbecsültél
Nem vagyok az, kiért eddig éltél
Nem vagyok az, mert megváltoztam
Nem vagyok az, mert már mindent leszartam

Én csak egyszerűen...Nem vagyok!

2 megjegyzés:

Teccikteccik:)
És a rímek:D

:D:D:D köszi

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók