Jó estét!


Szeretnék először is köszönetet írni riarizi olvasónak elsősorban, aki aktív megjegyzéseivel kedveskedik már napról napra!

Másodszorra, ez nem az én beteg perverzióm, de Patrick-kal tényleg örülnénk annak, ha már itt jársz írnál nekünk egy pár sort. Persze enélkül is tudjuk, vagyis inkább nagyon reméljük, hogy sok ember olvassa a verseim, és tetszik is neki, de szeretnénk, ha ezt megjegyzéssel pecsételnétek meg.

És tényleg beszeretnénk vezetni sok érdekes dolgot még, de még az elején vagyunk így, arra az időre halasztjuk, amikor már annyi megjegyzés van, hogy ellehet indítani. Nem akarok rámenős lenni..De vegyetek példát Ria-ról! Neki se tart gondolom 1 percébe se, hogy leírja a véleményét a dolgokról :) Szóval köszönjük neki!

Kedves olvasó.. Várjuk a véleményed sok szeretettel!!

Jó éjszakát!


7 megjegyzés:

írok én ide pár sort ép xd
persze hogy olvasom a verseket ezek a versek a kedvenceim és aki írja az is a kedvenc :D

ohh:D köszönöm szépen ^^ nekem tök jó érzés, hogy valakiknek az én verseim a kedvencük:)) na gyere csak haza japánból XDD :D

alap :D
majd haza megyek

Huhh:$:$:$:$:$:$(megmégpártucat)
Alap dolog:) Ti is örültök, én meg nem unatkozom^^
Remélem még soksoksoksok kommit írhatok:)
Jóéjszakát:)^^

na én is írok:D a versek mint mindig szépek és nagyon tetszenek^^a Yirumától a szám pedig eszméletlenül jó^^és ezentúl én is fogok komizni:]

hhmm most nézem 1 ször az oldalt de nagyon tetszik
ismered baboot nem?? (másnéven brigi )
ö monta nézek fel most volt idöm igy fel kukkantotam a verseid neon de nagyon bejönnek jobbak mit az enyéim xD
ezentul fogom nézni mindig és megjegyzést is irok

Hűha, köszönöm:D örülök, hogy sikerült inspirálnom a néző sereget^^ húú most jó boldoggá tettelek, igen ismerem Babo-t :) köszi nektek tényleg^^

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók