Mindenkiben ott vannak
És mélyre elbújnak

Előjönnek, ha akarod

Az arcod hiába takarod..


Látom hogy sírsz,
Látom, hogy nem bírsz
Megválni tőlük.. Fáj
Elhiszem, sírj.. mert muszáj.


Add ki, és ne félj

Mindig a mának élj

Ne tartsd vissza, csak jobban gyötör

És később előtör

Ezek a szomorú emlékek

Én is mindenre emlékezek

És sose felejtem őket


Mert az életem változtatták meg.



Vannak szép emlékeim is

Vagy lehet ez csak hamis

Látszat, és tényleg csak reménykedem

Hogy boldog tudok lenni? lehetetlen..


Hiszen tényleg, boldog voltam
Az életből nagyokat kortyoltam

Mosoly ült ki a kicsi számra

És szín költözött, az egykoron fakó ruhámra


Reggel a napsütötte ablakomon

Láttam boldogságot, vissza tükröződő arcomon

Megint sikerülhet.. Nem lehet nehéz

Egyedül is menni fog.. Leszek merész


De még kicsit szomorkodom

Fel viszont sohasem adom

Láttok ti még boldognak

A boldogság hormonok, egyszer úgyis feloldódnak...

5 megjegyzés:

Hm....
Nemkicsitjóó. (Y) ;)

Köszönöm:)

hallod srác nagyon tudsz! :-O nagyon tetszik :)^^ igy tovább! ;)

Nos igen, Patrick tényleg rendes gyerek.. :)
Szép a blogod, hajrá.

Igen, tudom :)
Köszönöm^^

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók