ez a versem nekem egyáltalán nem tetszik

Uram, vétkeztem
Nem tagadom, hogy mit tettem
Sárba tiportam mindenem
A becsületem, s az életem..


De adtál egy esélyt, mert mindenkinek jár
Hisz szarból, bizony épült már vár
Így hát én is elkezdtem
Hisz nincs mit vesztenem

Úgy érzem sikerül, nem is olyan nehéz
Bár még kicsit, furcsa ez az egész
Érzem, hogy jót cselekszek
Most az egyszer, én is nevetek

Nevetek, mert sikerült
Szomorúságom, örökre elszenderült
Remélem többé, nem ébred fel
Mert akkor a váram, kegyetlenül dönti el

Mely szépen lassan, de felépült
Az én kicsi világom is, egy-kettőre megszépült
Ennyit számít, ha az ember kap egy esélyt
Így ez ember, végre másokat is megért


Uram, vétkeztem
De felnyitottad a szemem
Egy esélyt adtál nekem
Köszönöm szépen

6 megjegyzés:

Nekem viszont tetszik, megéri reménykedni...
Tudod a tegnapi kiírásod vége;)

Sztem is jó lett...nem tom neked mér nem tetszik...

:) hát köszönöm, nem tudom én se miért nem :D

ha szabad ilyet: szerintem is volt már jobb.
egyébként emlékeztet egy Alvin és a mókusok dalra..

:) nem hallgatok alvint szóval nem tudom:D

pedig ők jóók :o :)

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók