Hát eljött a nap mikor, újra megtörik a lelkem,
Hiányzik valami, mely erőt adott nekem.
Sokszor érzem úgy, hogy elhagyott a lélek,
Pedig én itt vagyok, és csak értetek élek.
Fájdalom és kín, apró kis gyönyör,
Mely reggeltől estig, kegyetlenül gyötör.
Üres baba vagyok, ki lóbál ide-oda,
Kezdem azt hinni, én vagyok ostoba..
Mi is a bajom megint? mi bánt állandóan?
Ha egyszer megismernél, nem írnál bántóan.
Tudod, ember vagyok én is, és érzek mindent tényleg,
Kívülről elítélsz, ezek csúnya tények.
Szeretnék egyszer, olyat látni, hogy nem gúnyoltok ki,
Elfogadtok így, és szeret mindenki.
Régi álmom már, de úgy tűnik lehetetlen,
Hogy engem bárki önszántából szeressen...

Lehetetlen csodát várni, mégis mindennap ezt teszem,
Várom a percet, mikor felhajtom a fejem.
És elejtek egy mosolyt, mely igaz és őszinte,
De én voltam a hülye, aki ezt egykor elhitte..

Szárnyaltam a magasban, mikor itt voltál mellettem,
De eltűntél, és szürke lett az életem.
Hiába süt a nap, és boldog a környezet,
Valahogy én tényleg, nem érzem ezeket.
Én szeretnék szeretni, és vágyok a szépre,
Sétálni a parkban, és leülni a fűre.
Pletykálni hülyeségről, és csókolózni éppen,
Már oda jutok, hogy én kérlek szépen.
Hát magányos vagyok, és bánt a fránya múlt,
Szeretnék élni, de ahhoz én vagyok elavult.
Elhalkulok végleg, nem kell több bánat,
Többé már én sem, nyitom ki a számat...



ez egy régebbi versem:)

9 megjegyzés:

ha nem marnád el magad mellöl az embereket akkor lehet hogy szeretnének önszántukból.(egyébként meg olyan dolgokról kéne verseket irnod amik igazak rád.)

Majd, ha könyvet adsz ki, akkor lécíílécíí szólj:)
Csillára reflektálva, ha nem igazak rád ezek a dolgok, akkor remek fantáziád van, és jó érzéked van az érzések leírásához.Meglátod a világban a nyomasztó dolgokat, hát rám eléggé igazak:) Don't worry, be happy:)
Én ismeretlenül kedvellek a verseid alapján:)

nem marom el, most attól még, hogy szakítottunk, nem kell más emberekről beszélned:) Miért mik igazak rám? Mesélj, mit tudsz, amit más nem? Bár jobb lenne egy olyan embert megkérdezni rólam aki ismer, például a barátaim :) Ismertél 4 hónapig, ha nem veszekszünk sok kis hülye dolgon, akkor nem lett volna ez. Vége van Csilla, és ahelyett, hogy engem próbálsz itt lejáratni mindenki elött engem nem zavar :) Mert más szerintem megakar ismerni, és azután dönteni, nem pedig rád hallgat, legalábbis én így látom. És ez rólad mutat ki bizonyítványt, sajnálom, hogy vége lett, de ez nem csak az én hibám, hanem a tiéd is. Remélem egyszer belátod végre. Sok sikert a további lejáratós programodnak^^

Általában én akkor írok verset ugye ha rossz kedvem van, és akkor a fantáziám életre kel, és úgy írok, senki nem mondta, hogy magamat rakom a verseimbe.. Nagyon sok versíró ír olyan verset, ami nincs köze hozzá, mégis olyan mintha róla szólna, és megfog bennünket.. Szóval.

Régi verseimből meg lehet, hogy van olyan amiben az én saját érzéseim teszem bele, pl ez is egy régi vers, és régen így éreztem, ezzel amúgy se kell visszaélni :) Örülök, hogy ennyire tetszik, remélem másoknak is^^

A többiek félénkek, én meg sokat érek rá:D
Egyébként, aki meg akar ismerni az nem az exedet kérdezi, hogy milyen vagy:D (legalább nha szerintem)
Nekem nincs ami életre keljen, szal már ebben is megelőztél:D Jók a versek nekem csak ez a fontos, én szívesen olvasom őket, jelenleg angoltanulás helyett:D^^ Lehet erről írom holnap a dogát a melléknevek helyettxD

Az lenne még a szép :D:D nyugodtan híresztelheted a sulidban, így is örülök, hogy valaki ír megjegyzéseket, bár azért örülnék, ha még vagy 10en írnának :D:D

Hát esetleg kiteszem a linked a blogomra:D
Meg majd suliban is fényezem az oldalt:D^^
Írok én 10ember helyett:D:D

Köszi :D
Egyből gondoltam, hogy te írsz :D:D

Igen, még lefekvés előtt muszáj volt:D Függő lettemxD
Blogomra kitettem, de sztem csak bnőm olvassaxD Nha majd kiderül:)
^^

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók