Szárnyra kél bennem több ezer gondolat
S mindegyik rólad szól
Egy réten sétálok, egy finom illat
Átjárja a testem. Remélem nem haragszol

Szívemből kipárolgott megannyi érzés
A fejembe felötlött még annyi kérdés
Számomra te vagy a tökély..
Bennem örökre csak te élj!

A sors így akarta ezt, higgyünk neki
Remélem, hogy fogok neked kelleni
Bár nem vagyok több, mint egy porszem
De szeretlek én.. azt hiszem

Vágyaim határtalanok, és csöndben nyugszanak
Fáradt szemeim, ha rád gondolok, békésen lehunynak
Álmom több lesz, mint csoda
Remélem élőben is eljutunk oda

Nem kérek sokat..És csak reménykedem
Hogy ez az egész, nem viszonzatlan szerelem
Bár túl előre szaladok.nem szabad
Azt mondod édes vagyok, nem felejtem szavad

Azt akarom, hogy minden napom rólad szóljon
Az a felejthetetlen ajkad csókoljon
Ölelj át a formás testeddel
És karolj át két kezeddel

Ennyire vágyom, ez amit remélek
Rád örökké várok, amíg élek..

2 megjegyzés:

Szép lett:)

köszönöm:)

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók