Most beteg vagyok tényleg
Sajog minden részem
Itt a vége végleg?
Hát köszönöm szépen..

Érzem, hogy a lelkem nem nyugszik
A szívem a helyéről kiugrik
Forró vagyok, mégse lázas
Agyilag se éppen százas

Megőrülök, úgy fáj, halucinálok
Két lábon már meg nem állok
Szédülök, ledőlök az ágyra
Fekszem a jobb időre várva

A TV-se túl izgalmas, nincs benne semmi
Nem tudok inni, és nem tudok enni
Nem segít a gyógyszer, nem segít a segítség
Egyre tempósabban gördül le rólam a verejték

Kínoz..Üvöltök..Legyen már vége
Nem tudom ide mi kéne
A szemem ég, mégse vagyok álmos
Az életem így főleg hátrányos

Komolyan lassan így érzem magam
Jó lenne, ha tudnál segíteni rajtam..

2 megjegyzés:

Jobbulj Te kis beteg:$^^
Jó lett a vers.:)

Köszönöm, már jobban is vagyok ^^

köszii^^

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók