Tikkasztó hőség volt. Itthon ültem
Egy boxer volt rajtam, de abban is megsültem
Verejtékeztem, és nem hittem a szememnek
Hogy kint az emberek halálra égnek

Koktélt szürcsölgetve ráébredek arra
Már megint ráültem valami szarra
Nem csak, hogy meleg, de még kupleráj is van
Gondoltam egyet, s az egészet ott hagytam

Mi értelme bármit is csinálni folyton
Sosincs semmi érdekes otthon
Így útra keltem az 50 fokban
Hátha otthont találok egy eszkimó lukban

Ilyennek képzelem az idei nyarat
Remélem valaki ezen most kacag
Én meg az eszkimókkal fogom a halat
Ti meg megsültök, de remélem nincs harag.

4 megjegyzés:

Nekem nagyon tetszik;) Jó horgászást, aztán ha főztetek finom halászlevet, akkor hívjatok meg ebédre, ha addig meg nem sülök:D

nem tudok horgászni, ez a poén HAHAHA nem is szoktunk soha HAHAHA xd

NembajxD Te megoldod:D Ha megfogod a halat én megfőzöm a halászlét:D

:D:D:D:D okés xd

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók