Miért osztasz ki 13 éves létedre,
Ha rád szólok, hogy megint pia van a kezedbe.
Miért hiszed azt, hogy nagyobb vagy nálam,
Mikor nem én verem egész nap a vivára a nyálam.

Miért lett a bizalom, egy elhaló fogalom,
Nem fordulhatok hozzád, ha valamit el kéne mondanom.
Miért van az emberben ennyi rossz akarás?
Sok ember ilyen, mind balfasz semmi más.

Miért akarok szeretni, mikor engem nem szeretnek?
Mindennek bedőltök, bár a hazugság kell nektek.
Miért sírtok, hogy ha otthagynak titeket?
Mikor mindennap ti is pont ezt teszitek.

Sok ember él a földön, akik gonosznak születtek.
Persze én is követek el hibákat, de ti túltettek
még rajtam is. Túlzásba viszitek.
Annyi idősen, miért nincs már eszetek?

Kell a világba rossz, ezt én aláírom,
Abból jön a jó, én is pont azt várom,
De eltelt pár év, azóta is szenvedek.
Ne sírjatok, hiszen ez kell nektek.

4 megjegyzés:

Ott a pont.

Köszöntem

eléggé korrekt

jaja:)

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók