Azt értem, hogy az élet egy játék
De a szakadék szélén miért pont én állnék?
Tudom, hogy az érzelmek irányítanak
De mit érnének nélkülük a szavak?

Minden kudarc mögött ott egy lehetőség
De sokszor nem vesszük észre még
Csak búslakodunk, szidjuk a világot
Pedig ő tanít, még ha ezt nem is látjuk.

Az élet sivatag, benne apró kis virágokkal
Melyek együtt nőnek vidámsággal, kínokkal
Valaki hamar elhervad, valaki tán még kinyílik
Mely túléli a nehézséget és boldogan virágzik

De felfoghatjuk hibátlan harcnak,
Hiszen az élet nem vezet fejjel a falnak
Én ezt tudtam értékelni, nem hajtottam le a fejem
Hiszen jött valaki, akitől szebb lett az életem.

Minden más, ha nem egyedül kell csinálni
Jó ha van olyan valaki, aki melletted tud állni
Legyen az csak egy mosoly, vagy egy szelíd csók
Egy "Gratulálok", vagy egy gyengéd bók

De talpra állít, és könnyes szemed letörli
Lelkedben szunnyadó összes rosszat felőrli
Hidd el az élet, azért élet, mert élni kell
Találj egy társat. Majd akivel...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók