Ülj le, drágám, mondanék valamit,
Tudom, hogy haragszol, és szeretsz már valakit,
De napok óta, gyötörnek az emlékek..
Hiszen veled láttam az életemet szépnek.

Veled minden pillanat, más értelmet nyert,
S éreztem azt, hogy isten végre rám figyelt.
Adott egy angyalt, egy ilyen ördög mellé,
Téve minden napot színesebbé

Amit érted tettem soha nem fogom megbánni,
Addig küzdök érted, amíg meg nem fogod látni,
Az én szívem csak akkor dobban, ha irántad érzek,
Ha mégis elhagynál, egy búcsú csókot kérek.

Soha nem akartam sokat, csak azt hogy szeressél,
Hogy ha egyedül vagyok, mindig itt legyél.
Soha nem akartam a szerelemnél többet,
S a lágy csókodtól, elhagytam a földet.

Mindent megadnék, mert csak téged látlak szépnek,
Nekem más érzései, kevesebbet érnek.
Lüktetek irántad, felfal a bánat.
Remélem még egyszer, megcsókolhatom a szádat.

Állj fel, drágám, mondanék valamit,
Tudom, hogy haragszol. Te megkaphatsz akárkit.
Én nem vagyok egyedi és pláne nem különleges
Csak egy egyszerű srác, aki éppen szerelmes.

10 megjegyzés:

aranyos :)

többet vártam volna ide:DD de köszönöm:) a kevesebb néha több;D

jó hát akkor részletezhetem :)
Adott egy angyalt, egy ilyen ördög mellé <- ez a sor nagyon tetszik el lett találva, és magához a vershez annyit még, hogy örülnék, ha valaki értem is küzdene, amíg be nem látom, hogy az ő szíve csak akkor dobban, ha irántam érez

na ezt már szeretem Névtelen írta... "rajongóm" :D:D:D Mindig megpróbélok valami ütőset kitalálni és érzésem szerint is az lett eltalálva:)

Névtelen írta... 2011. május 28. 9:17  

rajongód azaz :D *_* bár, ha nem tetszik a névtelen még az is előfordulhat hogy nevet adok magamnak :DD

jó lenne már :D

és mi lenne jobb? keresztnév vagy becenév? :D

mind kettő :D

pfff az úgy eléggé furcsán jönne ki... na mindegy Dóri néven írok tovább

rendicsekk :)

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók