Szia Emese, Risu vagyok
Te már felmentél, én még maradok
Tudom, hogy vársz. Tudod, hogy várlak
Tudod, hogy mindennap magam előtt látlak

Mosolyogsz rám, bíztatsz fentről
Ha rád gondolok, a sírás folyt egyből
De van zsebkendőm, méghozzá az emlékek
"Risuuu" mondtad.. Tisztán emlékszek

Tipegtél ide-oda, de édes voltál
Nem értettél semmit, s mindig vissza szóltál
"Mi? Nem értem. Süket vagyok."
Én meg mindig bosszankodtam. Most meg mosolygok

Veled mindig boldog voltam, igaz barát vagy
Tudom, hogy szereteted soha el nem hagy
Szíved még dobog, mennyei dalt zeng
Az én szívem hiányodtól őrülten feszeng

Szia Emese. Remélem ezt megkapod
Életemet még most is tovább alkotod
Tudom, hogy hiányzom. Tudod, hogy hiányzol
Ha felnézek az égre, boldognak látszol.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók