Szeretnék úgy élni, hogy ne kelljen rettegni
Hogy mi fog velem, másnap meg történni
Szeretném, ha végre, úgy alakulna minden
Hogy ne kelljen csüggednem, és minden jó legyen

Szeretnék boldog lenni, és veled együtt nevetni
És a szomorú perceket, veled együtt feledni
Szeretném, ha a jövő csak kettőnkről szólna
Ez a pillanat, bárcsak örökké tartana

Veled lenni, tényleg öröm és mámor
Ha kell a füledbe súgom, nem egyszer..Százszor
Szeretlek, hidd el.. Hogy bizonyítsam?
Érted, szívem, lelkem odaadtam

Szeretnék úgy élni, hogy ne kelljen rettegni
Hogy mikor fogsz végre, engem meg szeretni
Szeretném, ha végre, úgy alakulna minden
Hogy a síromra azt írják "Csak őt szeretettem"

6 megjegyzés:

Ez nagyon szép vers:)
Megfogott:)

köszönöm szépen :)

az összes tetszik, és örülök hogy már ilyen régóta megy az oldal : )

=) én is;) össze hoztuk :D

összehoztad :) az én munkám csekély volt ;)

de kellet =) és az a kis munka többet ért

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók