kép: http://www.flickr.com/photos/dodie14

Elfáradtam, már pihenni is nehéz

Mégis a halál után futni, oly merész
Becsuknám a szemem, és elfeledném életem
Hogy miért születtem meg? Magam sem értem

Annyi csalódás, övezi az életem
A kín keserves sírás hangja szemtelenül végtelen
Hiányzik a boldogság, legalább egy percre
Át akarom érezni így hosszú idő után végre

Elfáradtam, már csak a gondolatom járkál
Isten oda fent, napokat számlál
Kilehelem utolsó mondatom is..Megkönnyebbülök
A halál szaga miatt, lassan elszédülök

Azt hiszem itt a vége, nincsen már folytatás
Elkezdődhet, a szokásos szertartás

Elbúcsúzom magamtól, hisz mindig magányos voltam
Ég veled te öreg róka..Pihenj most már holtan.

2 megjegyzés:

Tipikus Risus vers:)
Tetszik, szép lett és kifejező:)

köszönöööööm =)

Megjegyzés küldése

Zenelejátszó


Rendszeres olvasók